Wednesday 4 May 2011

gay??dem

bep,bep
:p

ngah ade idea nih
ni sume jase bek c shalinot tuh ha
ade bg link nih at aku



aku bwu jek berpenat lelah tdo an lolat
smp gugur2 mulu idong aku
haha

tgok at im ade link tuh laju jek ah aku bukak
haha

jadah eh siap ade persatuan.
pe da xde pompan ag gaknye lam dunia nih
aku usya gak td.
gay nih ramai gak yg nsem
tp x str8
masalah.haha

yg xleh bla siap bg no fon tuh.
euwwwww
yucxxx
pengelike da 6611 da
weh page aku pon xbanyak cm2 doe.

demm
haha

pape pon insaf la weyh.(betul2 tudung labuh,kai eyeliner 5inci tebal)

pompan lawa cm
nih ade ag ah weh
(pasan)
haha

pe la mak ko rase bile ea tau kowang tuh gay.
panas perut mak ko pegnen 9bulan




(pix pompan pregnant seksi sgt,aku amik nih jek)
:P

plez berubah.
berubah demi kebaikan


dan ingatlah



^_^

No comments:

Post a Comment