Saturday 14 May 2011

saya jeles

fuhh
da bpe ari blog wt hal
arini bwu leh up entry
:p
 
 

disini
sy maslinda
aka
cik ahmoey
ingin menyuarakan
ape yg terpendam
lam ati kecil ini
(wah ayt nk besh jek)
haha

aku juz nk ckp yg aku jelesss
jeles sbb blog owg len da ramai follower
grrr
aku takat tuh jekk
nmpak sgt blog aku xpopular ek??
kasihan deh lo
:p

mungkinkah berpunca dr entry aku yg kurang mantap??
entry merapik??
atau masalah utama berpunca drpd pix at header aku nih???
mungkinkah??
ehehhe
 
 

xpela..
owg xnk follow an
:(

(muke sedih ingos leleh smp dagu)
 
 

k out
majuk
:p

xpe2 sy an terus berblogging 
 
 
 
demi kepuasan hati
sbb lam nih leh tulis ape jek
lau up status at fb t
tulis bukan2 t owg maki lak
:)
yeah teruskan usehe
hehe

2 comments:

  1. Mmm.. maybe ko boleh lawat blog
    junior den ni

    http://sitinurfariha.blogspot.com/

    dia ade list mcam2 link blogwalking..kita leh letak link or kat shoutbox orang gak..gud luck dear!!

    ReplyDelete
  2. alahaiii...jangan la cakap camtu..
    pstt! kalau kau nak tau..aku dah malas nak berblogging...hehe

    ReplyDelete