Thursday 15 March 2012

thorndike says

aihh =_='
minggu depan da sem break
petandanya bahawa aku kene siapkan sume assignment yg menimbun dlm minggu nih juga
supaya cuti sem break aku akn dihiasi dgn bunga2 cinta yg indah
dimana aku akn menghadap astro ceria tanpa apa2 gangguan.. kih3

yeppaaaaa ~~
cuti nt adik2 sume da balik hostel so aku la yg bermaharaja lela dlm itu rumah
weeeee >_<
ouchh indahnya dunia ~
time ni jugak la aku nk memperbaiki choc moist aku..
ritu aku buat adik aku ckp da rasa mcm span basuh kereta..
aku rasa pon same kot ~ kih3

tp rasa span basuh kereta pon cake choc moist aku tuh abis jugak kot..
nih la dia cake moist aku
luar nmpak indah
dalam mcm span basuh kete.. kih3


tp xpe.. practice make perfect kan.. :)
bak kata figures THORNDIKE , trying again and again finally achieve the desired success .
yeah
siap theory kau.. hambek ~~ hik3

ok cukup jek merapik arini..
siapkan assignment yux :)

ahcik tipah ke rumah lebai ,
jumpe lagi babaii ~

>_<

No comments:

Post a Comment