Sunday 13 March 2011

jirAN bengonG..

SElamattt pagi malaysiaaaaaaa..:)
ari yg indahh dimulakan dgn bismillah..
weeee~

awal an aku bangun arini??haha
mmg ye ah koranggg,
da ah mlm td tdo 3pagi..
lpas kejadian diganggu sore garau ajak g toilet,muehehe

aku bngun nih pon sbb jiran sebelah(abg2 bujang keran tang tang)
memekakkkkkkkkkkkkkkkkkk..
e hanginnnnnnnn jek aku..
da ah dorang amai..
sore kot sedap lak tuh..
bole lak pagi2 bute bergurau sendeee..
euwww ko xreti nk tdo ke ha??
gelak kot pelan2 ihihihhi cm2 ok ah ..

nih gelak cm jandoo pat kain pelekat gajah duduk..
e seb bek aku sopan.
lau aku nih grrrrrr mmg aku g blik kowang aku joinn,,(kegatalan)
bhahahhaa..:p

leh plak cite2 sal kak limah balik umah..
ade sowg mamt tuh da ah sore kepit,
leh lak ckp cmni,kitee bakooo jekk,bakooooooooo(guyang2 (_._) )
uikkk tau lak aku nih,,hahhaa :p

mcm2 ah aku denga dorang cite.
ade sowang tuh tetibe ckp cmni..
nk g mkan kedai xbukak lagi plak tuh..
pas2 kwan2 lain pakat dok gelak kuat2..
wat da problem wif oll dis people laaa..
bnde ngux cm2 pon nk gelak kew??
e sekeh kelenjar korang t tau ah..

ag sowang tuh pattern gelak cm siakk jekk..
aku pon xtau nk express cne ea gelak..
tp yg penting gelak ea mmg siakk ah.haha
korang byangkan eh lau mamt tuh g dating..
eh abg beruk 2 berakk laa(awek wt lawak bodoh-bodohan)
pas2 mamat tuh gelak siakk ea..
mmg kompem ah ko kne tinggal.haha
bapak huduh gelak ko..:p

xmemasalll kne bahann ngan aku,bhahhaa
ok2 ckup smp cni aku menambah doseee..hehe
mau mandiiii g mam kenduriiiiiiii..
pas2 g kuantan tgok mber abg aku,pas2 g teluk cempedak pas2,,
pas2..whateverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ..
ape2 ah aku nk g nantii,kowang bkan nk amik tau ponn..haha


ps..korang jgn crik laki gelak cm siakk tau..
kompemm korang meluatt t.hehe
:)

No comments:

Post a Comment