Wednesday 23 March 2011

result spm..:)

arini tanggal 23.3.2011
kua ah result spm yg selami nih ditunggu2 oleh adik derhake aku,,
c idial masri..



ea dr aritu ag cm xkonfiden nk amik result..
ade ea swuh aku yg g amik result ea,ea nk duk umah..
mengongg..hehe

pg td pon cm lmbat2 jekk ea nk siap2,,
tepat kol 10 ea da stanbay enset at tangan sbb nk cek by sms jek..
g pon abah aku xlik kebun ag..
da sent result xsmp2 ag..

c derhake tuh da wt muke cemas+cuak kededeng ea tuh..
aku pon try ah anta gne no aku lak...
pon xleh..
lam kol 10.30 tuan nye umah merangkap abah aku balik..
ha pe xsiap ag nih??
derhake says:xyah g ah bah..ea cuak ah tuh..

pas2 tetibe c idial derhake tuh msuk blik xkua2,,senyapp jekk..
kompem da dpt tau result ea,,
abah aku ajak g semban amik result pon ea wt ngexx jekk..
tetibe enset aku bunyii..
perghhhh 15888 yg sent msj,,hehe

not bad ah result adik aku,,
dpt 7a 2b..
tp ea target 8..
2 ah dlu da nk exam wt hal,larik2 sek,kelar2 tangan..
ha redho je k result tuh..

2 pon da ok da..:)
congrate my lil bro..



t akak ko yg comey nih bg senyumann maness ble ko da kua dr blik t k,,
kekekee..:)

No comments:

Post a Comment