Sunday 3 April 2011

akademi fantasia..:)

yeayy..
af da startt,,hehe


mlm td da tgok tirai af..
skang tgok ag ulangann..
aku ase taun nih pling beshh..
And, here are the list of the students for AF9:
  1. Ahmad Afif Tirmizie (Afif), 25, Selangor
  2. Mohamad Amirullah Jahari (Amir), 19 Sarawak
  3. Mohamad Azri Abdullah (Azri), 24, Selangor
  4. Khairul Najmuddin Abu Samah (Erul), 20, Kuala Lumpur
  5. Nur Khaidir Muhd (Kay), 22, Kuala Lumpur
  6. Fahrur Raqib Abdul Majid (Raqib), 21, Melaka
  7. Nur Suhada Jebat (Aida), 19, Melaka
  8. Nur Atiqah Shariffudin (Eka), 22, Kuala Lumpur
  9. Zulaika Zahari (Laika), 22, Selangor
  10. Lenaber Haidir (Lena), 21, Sabah
  11. Roshammizah Rosli (Miza), 28, Selangor
  12. Queennera Francine Francis (Nera), 19, Sabah


amy search lak pengetua.
seb bek bukan ahmad dhani..fuhh lega...



g pon dax2 af taun nih HENSEMMMMMMMMM bangett,,
nk2 erul..


perghhh gg taring ea tuhh wt aku meltt.hahaa
gatal linda..(sumbat mulut ngan pulut)hahaha

yg pompan pon not bad ah..
tp ade sowg tuh spe tah name minah tuh..
dax klmu..
euww gedikk semcm jek aku tgokk..grrrr
boncii den tuhh(benci cm vote jek)haha

ala bio ah deh nk gedik ke ape..
yg penting erull terbaekkkkkkkkkkkkk....:p
then yg laki dr sabah ke sarawak tuh,yg tuh pon ok gak..
amirr name ea..


muke mamat tuh cm muke mber aku seyh.
tp mber yg mane aku xpasan...

tp nk ckp lebeyy pon xleh sbb bwu tirai an..
mnggu2 mendatang xtau ag..
hope erul wt yg terbaekk ah sbb sy da muke jatuh atii kat ea..
hahaha..:p

lastly:go erull go(gaye pom2 gurl)haha

No comments:

Post a Comment