Saturday 30 April 2011

aku xrela diperlakukan sebegitu

eh ko ttup muke ko,
 
 
aku nk muntah.
haha ngex nye sepah..
(sepah the best)
:p
(promote sepah jap)

aku nk story kisah horor nih..
seram babe..
(taip smbil ibu jari gegel2)

mlm td an aku ade tulis entry yg tajuk ea just fo u sehman an??
lam entry tuh aku nk penaye ea 
aku letak pix antu..
sbb sblum aku out aku swuh ea usya blog aku dlu..
mse tuh lam kul 1.30 a.m
then pas plih2 pix antu at google
tetibe letrik xde..

demmmmmm..
then anjing pan umah nih makin galak menyalak..
dem,dem..
punye ah seramm.
tegak bulu kaki aku mse tuh..
 
 

mse xde api tuh laptop twus padam then aku twus baring sebelah ank buah aku.haha
mse tuh ah terbayang pix2 yg aku da tengok td..
siak jek..
xmemasal aku lak yg kene..
 
 

nih la bahana sbb nk takot an owg.
las2 aku yg menjadi mangsa yg xbersalah..
hak3
 
pg td akak ipa aku ckp mse api xdek tuh ade owg gegar2 pintu pagar.
seb bek aku xdenga yg tuh.


to sehman,sorry babe.hak3

:)

No comments:

Post a Comment