Friday 1 April 2011

ape ade ngan in a relationship??

fb+berblogging..
nih jek ah kje aku..
pg td gigih aku bngun awal koranggggg(muke bangge)
nih sume gare2 kol 10 pg smp 5ptg xde letrik..
abg2 api tuh nk tuka ape tah at tiang letrik at pasoh nih..
panas gleww gua ckp lu babe..
perghhhhhhhh ijoo tiakk.bhaha :p


nih bkan tiak ijo nih..
nih mulu tiak bejelooo..haha

aku bkak fb td bnyak glew mber2 aku tuka status..
sume nk in a relationship jekk..:(


huwaaaaaaaaaaaa..:( :( :(


sedihh babee...
sedih sbb aku single lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..


uwaaaaaaaaaaaa,,sobsss,sobss..:)

tp xde ah sedih sgt sbenanye..
acting lebey,hak3
da dorang laku an nk wt cne..
aku yg xlawo nih kne ah time kenyataan..
kenyataan yg xde spe nk akuu..(ayt sadis)
ngeh3..:p

jodoh pertemuan,ajal maut da tertulis an..
so tunggu jek ah dengan saboo..
:)











waiting fo someone,,'
yg terime aku ape adenye(ececehh)




skang nih kite juzz senyummmmm jek menantii k..:p

No comments:

Post a Comment