Wednesday 27 April 2011

bakar saja laptop ituuuuuuu..:p

sunyi la pulakk xde lagu lam blog nih ek??


menyesaii aku remove..
xpela jap ag aku pasang balik k..
aku letak lagu lelame jek t..:)

hey korang..:)

aku ase an aku ade masalah la..
:(
no lahh..bukan masalah ngan jebat perkase(perkase ke??) bahaha
bukan jugakkk la..xde masalh jiwe deh,,(mnx simpang)
ha??masalah ngan my baby boo bruno mars??
apeeeeeeeee??ea ade pompan laenn??
phuihhhhhhhhhh..(siap ko balik nt aku sumbat mulut ko ngan smbal belacan)
grrrrrr

aku sebenanye baru menyedari masalah nih..(baru ye x)
korang mst pasan yg aku nih keje duk ngadap laptop jek dr pg smp ke mlm an??


smp ade satu tahap tuh yg aku lupe aku ade rendam meggie at dapo tuk ank buah aku..


ea yg ingtkan(auntie alit nk mee la)
sungguh sadis.haha

kadang2 nk kua jenjalan pon cm malasss jekk..
nih sume sbb sayang nk tinggalkan laptop ni ha..
lau owg msj at nset pon aku wt xtau jek.
melainkan owg tuh kol,bwu aku angkat..hehe

tp lau aku duk umah pasoh mmg xpekk la nk hadap 24 jam..
duk jb nih bole ah nk memanje an mate pan laptop..
kat umah mak,aku bwu jek hadap setengah jam abah aku da bising..


ko nih linda dr td pulak ngadap bende tuh..
rosak kang ko bayar..(uishhhh ugutt) haha

bwu jek nk letak (_._) at kusi mak aku da pangey..
linda g masak..
linda amik ank ko nih..
linda g sidaii baju..lindaaa,g basuh pinggan..
aku pon jerit la(alaaaaaaaa swuh la boboy)
*boboy=adik laki aku yg paling derhake
mak aku jwab balik,ko pompan ke die pompan???
ishh nyampah aku..(merungut2,hentak2 kaki g masak nasik) haha

camne ek nk ilangkan masalah tenat aku nih?
*jumpe doktor pakar??
*bakar laptop abg aku nih???



ha mane 1??ekekkee
tp yg bako laptop tuh xpyah la kot..
den yg kne bako dek abg den kang.
harte kesayangan ea nih..laptop berkipas..ekekeke :p


^_^

No comments:

Post a Comment