Sunday 10 April 2011

bile auntie berblogging..

malam sume..:)
entry kali nih aku nk korang usya pangai ank buah aku..
ptg td an aku bz berblogging..
dorang adik badik c lolat ngan alit selambe dadax wt semak..
perghhhhhh,perghhhhhhhhhhh,perghhhhhhhhhhhhhhhh..
haha

ptg td ujan,,tb astro pon menghilangkan siarannye,
c alit da bsing2 at cuping tinge aku da,
auntie alit nk aton bekom eh..
bekom eh..(katon lam laptop)

aku pon wt selambe dadxx jekk blogging ag tnpe menghiraukan rayuan domba c alit.haha (kijam)
pas2 c alit ade nmpak aku pegang majalah harmoni.
ea pon cibuk2 jekk nk..
auntie alit nk eh..
alit nk uku..


aku pon ckp ah ngan manje alit g ah crik at sane ah(bakul buku)
ea jumpe ah tesco nye buku,,(ala yg ade sale2 tuh)hehe
ha aku pon syok ah ag smbung blogging,
tolehh jek at lantaiiiiii,,
ha hambekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ko lindaa,,
beteraburrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..haha kijam alit ngan lolat nih..
dowg plak wt muke xbesalah jek..
meh usya pix..:)


















huntunglaaaaaaaaaaaaaaaa ade anak mcmniiiii,,hehe
muahhhh lerb lolat ngan alit..:)

No comments:

Post a Comment