Tuesday 12 April 2011

...dalam botoi (erkkkk)

lihatlahh duniaaaaaaaaaaa
akhirnyaaaa 
pat gak tgok cite ... lam botoi..:)


mst korang pkir cmni an..
wahhh beshnye linda tgok ... lam botoi at wayangg(muke teruje)
wahahaha(gelak riak) mmg x ah nk tgok wayang,
ank aku nk letak mane??ehehe

aku tgok at umah jek..
abg aku beli cd cetak at bazar karat mlm td.hehe

pg td bwu berkesempatan nk tgok..
bukak2 jek ape yg tepampang at tb aku adelah astro first at atas tb belah kanan..
(nmpak sgtt pencetak tuk langgan astro first)haha

mse tgok cite tuh aku bwu jek layan nsik kerabu(perghh sedapppp) :p
tp ngah sedap2 kunyah nsik kerabu lam keadaan slow motion tuh,
hati aku beranginn jekk..
lembab siakk cite ea..(mmg x ah tgok wayang)
then ea nye suasane cite tuh suramm jekk..
cm cite antu plak aku ase..(gulapppp)

nih antare permulaan cmne rubidin ade ati nk tuka jd pompan..
antare dialog2 yg ade:u lau u jd pompan i pangey u rubiah rubi..:)
jijikssssssssss



yg bwah nih plak bile lakipom(gelaran bawu) tuh da tuka jd pompan(rubi)
pas2 mse nih laki durjane baju biwu da start nk larikan diri,
lepas kete(juai)+wet 20k rubi ea da kebas..
kasihan de loooo..




haa pix bawah nih besh,,hehe
mse nih rubi balik kg pas kne tinggal ngan laki durjane baju biwu..
g pon rubi kne saman 40k.
ea balik kg jumpe mak bpak ea yg lame xjumpe..
ayh ea ckp,ko jd pelakon ke skang pkai baju cm2??
lau aku tau ko jd cmni,bek xpyah salam aku td..
rubi says:xbole ke ayah redho jek??
perghh senang jek ea ckp.haha ngexxxx



oiiii2
amboihh buntang mate kowg tgok pix bawah nih an??haha
ha mse nih c rubi da tuka jntan balik pas ayh ea die..
ea jumpe dina nih then dina tuh mmg ade ati at bidin(name jantan rubi) dr kecik..



haaa yg len kowg g ah tgok sndrik ye..:)
lau n bg bintang la an aku bg setengah jek(kejam)
ntah ah jlan cite yg lembab,gambar suram)

mmg ah ade yg ckp,wehh sokong industri perfileman kite laa)
nk sokong ape lau cite da cmni ha???

xpela..caiyok2 la yee..
hope industri perfileman malaysia smkin maju..:)

No comments:

Post a Comment