Thursday 14 April 2011

done,,pueh ati den..

apo la yg pueh ati sgt tuh an??
hehe pueh ati ah sobab den da abih an semamgkuk kuah durian + roti 2 keping..
fo dinner..hik3


sungguh menyentap kalbu bile bau ea dtg smp at depan laptop..
memberontak jek ati nih nk g senduk..haha
sadis jek bunyi ayt aku..

las2 penat blogging aku pon g ah dapo senduk kuah doyan tuh,,
mse ngah senduk muke aku stim abissss..haha
(yo2 jekk):p

nah tgok jek pix kuah doyan nih..



tgok jek k..
aku pat ase..(gayat lak)bahha

aku layan stim makan kuah doyan nih ngan c lolat..



kredit tuk tukang masak bejaye tau dikenali sbg abg lerb2..:p

nahh amik nih pix abg aku,
hadapp sgt laa..




opsssssssssss
silap2..haha
nih soley-soleyyy..
jd abg den mmg betol2 hadap nih.haha

ni ha chef bejaye tuh..
senyum cikittttt..
heeeeeeeeee~ :)



thanx sbb wt dinner fo tonite..:)

No comments:

Post a Comment