Wednesday 13 April 2011

kenapa lelaki tergila2kan linda nin???

perghhhhhh
takot tol bace tajuk at ats tuh..heeee~
korang nk tau mlm td aku mimpi sadis glewww..
aku mimpi tsunami..


ni sume gare2 aku tgok cite here after mlm td..(tgok intro jek)
xpepasal aku mimpi menakutkan..
ase cm real doe..
tp yg pelik an,aku mimpi tuh sume ngan artis2..
benanar u olls.haha

first aku mimpi aku ngah becuti at mane tah,,
ngan Shalina Samsudin ..
g jenjlan lalu at kedai2,lalu ah satu kedai runcit nih.
yg besh kedai tuh c antu mak cik karipap yg jage..


perghh byangkann besh x besh mimpi aku.haha
mse lalu kedai antu mak cik karipap nih ah tsunami tuh dtg..
perghh mase tuh da cemaih da..
aku pon ape ag,tarik shalina twus g crik tangge(tinggi cikit)
mse tuh aku jerit at antu mak cik karipap ngan c tom swuh dtg at kitowg..
(lepak same beb)haha duk sebelah2 ag ngan mak cik karipap..kih3

da lame pas2 tsunami da ok ckit,aku g jlan2(tinggalkan c shalina sensowg)
mse tuh an pewot da lapo g kedai mak cik karipap tuh balik tp c sathiya pulakk yg jagee..


see,artis lagi..:)
aku beli nips smp 4..yg kecik2 tuh..
mse kua dr kedai aku jumpe mak aku plak(mane dtg aku pon xtau)
ha mse nih ah tsunami tuh dtg ag,,
tp nih dr atas lak(cm tas bukit)



mse nih dtg dr ats ag kuat tsunaminye..
time nih aku pegang tgan mak aku kuat2 n kaki cengkam lantai..
mmg power ah aku ngan mak aku mse nih sbb xberganjak langsung..(kuat an kitowg?
hahaha
then,tsunami tuh pon da reda ckit..
tp yg pelik time2 tuh ah dynas(artisss lagi) nk beranak pulakkkkk..


pelikk toll mimpi aku mlm td..
pas2 tetibe mipi da berubah set..
ade at umah mak aku,tetiba mak aku ckp yg mak cik karipap kim slam..
haha pape nye mimpii daaaaaaaaaaaaaa..
tp ok ah dpt gak mimpi ngan artis.bhaha

mst kowang pelik an pe kne mengene mimpi aku ngan tajuk getiks at ats tuh..
muehehehee
xde kne mengene pon sebenarnyee..
hehehee..:)

No comments:

Post a Comment