Saturday 16 April 2011

petai rase cm udang..

haaa..
mst kowang ase cm pelik jek bace tajuk at tas nih an??
siyess weh,
petai rase cm udang..
pelik bin ajaib.
perghhhh(muke teruje)

petai..
mst kowang wt muke cmni an..

erkkkkkkkkkkk

bende ijo yg erkk musuk.(korang kate ahkak xkate)
lau bf or gf kowang tanye (yunx,mam petai x??)
mst kowang ngan muke angkuh geleng pale lelaju pas2 jerit kuat2 yg kowang xmkan an??
padehal at umah lau mak msak petai ko la owg petame belari masuk lam dapo nk mkan..

elehh aku tau ah wehh..haha
nk memalu miow plak..:p

alaa petai tuh an bende makan..
pe la nk malu..
pas mam ko g ah gusuk gg..pe susa..
lau bf or gf ko xleh time yg ko tuh mam petai ko tiggalkan jek ea..(kejam)


lau kowang nk tau aku suke petai..haha (muke bangge)
saye like,like,likeee..haha
mst kowang nk ckp cmni an,
ish linda nih muke lawo mkan petai..
eh kowang jgn ah ckp aku lawooooooooo..haha (pasan sudaa)

siyes weh,mmg sedapppppp..
tp lau petai bakar aku xmam..
lau msk smbal,goreng ke yg tuh aku mam ah..

mak aku slalu pesan,
makan bende2 macam tuh,
t kot dapat laki duk kampung kang tau la..
aku jwab gak dulu(ala mak nih xkn ah nk crik laki duk kmpung(muke kereks)
tp takot gak bile mak aku ckp cm2,
kot betol lak an..haha
ane tau mamat duk kg tuh nsem cm aron aziz lak..
perghh benanarr.haha
start c2 ah aku mam petai nih..:p


aku tulis entry sal petai nih sebenanye nk bgtau kowang
yg aku msk smbal petai+udang arini..ngeh3
terbaekkkkkkkkk wokkk..:p



petai tuh aku usya mak aku nye..haha
mse nk balik ritu ah ngan muke selambe dadax ckp,
mak nk petai lam peti ais tuh..haha
then dengan jayenye aku bawak petai dr n9 balik jb..
da 2minggu aku balik jb arini bwu msk,haha
yg sal tajuk entry tuh mmg betol ah..
cer ko mam petai+udang sekali..
ase udang ah an.haha(mapik)

fo yayunx,tuk permulaan sy msk smbal petai nih dlu tau..
t sy wt smbal ikan talapia plak ye..
siyes smbal sy sedap wak..
kompem wak mkin jatuh ati at sy..
ekekeke (blusing)

:)

No comments:

Post a Comment