Monday 11 April 2011

puji ade makne..

puji??
dipuji??
korang mst suke an??
aku pon sukeeeeeeeee..
haha

aku bawu jek dipuji oleh anak buah aku sebentar td..
sungguh la gumbira hati kecik ini.haha

aku ngah belek2 album mber aku,
then tetibe c abg alit dtg dekat ngan aku,
dok pegang2 tangan aku,sandar2 at bahu..
pas2 dengan sore MANJEEEEEEE glewwwww alit bersuara,
auntieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,,
aku pon jawab laa,,
ye alittttttttttt(sore manje gleww gak)
autie atikk laaaa..(atik=cantik)

mse tuh muke aku da teruje gleww da..
ngan idong kembang2 aku pon senyumm..:)


haha hambekkkkkk ko..:)

mse aku ngah syok2 kembang2 idong tuh alit bersuare manje kembali..
nk tau x ape ea cakap??????

AUNTIEEEE,ALITT LAKKKKKKKKKK LA AUNTIEE..perghh
ptt ah manje sangatttttttttttttttt..
puji ade makne upenyee..
ciss jek alit nih..
hampir2 terpedaye td.haha

pas2 lam toilet ea xabis2 ckap auntie atik,auntie atikkk..
xdoo auntie nk cayoooo de alitttttt..
kata2 yg keluar dr mulut ko duste semate2.hahaha
:)

No comments:

Post a Comment