Saturday 30 April 2011

special fo u sehman..

12.57 am..
saye mule menjalankan misi nk update belog cekodok pisang saye..:)

skema jek ayt ats nih an..
geli nok.haha

aku bwu jek menghanjing ngan c sehman..
arini ea ckp ea balik lmbat ckit..
siap ah ko sehmann..
ade momokkkkkkkkkkkk ikot ko balik t..


jage2 cik sehman..bhaha
xde ah guro2 jek..:p

td aku layan maharaja lawak..
erkk minggu nih boringgg..
yg beshnye balas,nabil,jozan ngan sepah..
ngex jek c sepah..name daf tp lagu pelamin anganku musnah..
terbaekkkkkkkkk..:p

mse time amir aku pon menghanjing ah anta msj at SHALINA ngan SEHMAN..
ade patut ptg td c shalina punye bahek hati tahap lembu kena sepak g combine pix aku ngan c amir euwww tuh..
babe,ko nk tau x mase aku tgok wall aku ade pix tuh..
jijikssssssssss..haha (mate pejam,telinga jatuh sebelah)

meh aku tunjuk pix yg shalina adit tuh..:p



sungguh euwww an??
shalina siap tulis yg amir nih my baby boo..
caitttttt.haha
tesumbat arteri belah kanan aku nih babe.haha
then c sehman swuh aku wt pro5 pix..
mmg x ah an..
ko bg aku kete mini cooper pon aku xnk(smbil jeling2 kete tuh) :p

sbb tuh aku bg msj at dorang mse amir ngah perfome perform..
sadis korang nih..
nk edit pix pon edit ah ngan sharnaaz ke,my bruno mars ke..syok ckitt..
bwu feel.hehe

tp pape pon thanx at SHALINA sbb merajinkan diri tuk edit pix jijikss nih.haha
n kepade SEHMAN,aku tau jap ag ko bace entry nih..
meh aku bg ko adiah cikitt..
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..



eh bukan pix nih laaaaaaaaaaaa..
tesilap lakk..
nih adiah tuk ko..



kuih koleh kacang fo u..(nk selamatkan diri dr makian sehman jap ag)haha
pape pon balik t hati2,,
bace ayt kursi banyak2 k..

(pesanan dr cik ahmoey ^_^) keh3

No comments:

Post a Comment