Sunday 29 May 2011

abdomen aku pecah :(

tengah ari korang
^_^

ade ke yg singgah blog usang sy arini?
(kosong)
ouchh pedih hatiku.haha :p

aku ngah menyapu sebenarnye td,,(benti jap update blog) haha
pg td cik LIAH aka mak AKU bukan mak KO mengeluarkan sesuatu yg berharge dr mlut ea
bukan INTAN
bukan BERLIAN
n juga bukan EMAS :)

mak aku mengeluarkan kata2 yg cukup indah utk didengari
mst kowang cm nk tarik2 bulu kaki kowang an sbb xsaba nk tau ape mak aku ckp??
uishh jgn terlalu sadiss.hehe
bawak2 sabo,,ngucap dulu..:p

mak AKU bukan mak KO cakap ea akn bg 'SERIBU RINGGIT MALAYSIA'
utk beli LAPTOP..
yg len kne tambah sendirik la..
wahhh sungguh winx,winx aku rase pg td..
1000 tuh pon da besauu RAHMAT da aku ase.hik3

sungguh ber FIREWORK ati aku..
 
 
mak da cakap kan?
so plez tunaikan ye.hehe

p/s :tajuk entry hanya utk tarikan..haha :p

No comments:

Post a Comment