Wednesday 11 May 2011

cikgu,jasamu kukenang ^_^

winx,wix
^_^
aku bwu jek suda muntah nih
 
 
bluwekkkk
muntah sbb td akak aku bwu jek suda kol
meluat meyh denga sore ea
haha
:P
xdek la,xkan nk muntah plak an
ea jek la sowg2nye akak aku

hehehe
 dlu mse kekecik aku xsuke at ea
bonci amek2 den kat dio nih
garang weyh dlu
haha
ko wt semak cikit siap la kne bebel,cubit sume
lau makan bunyik2 pon ha hambek ko sore perang dr die.
grrrrrrrrr

tp 2 dlu ah..
skang ok ckit da
(lau ngan aku ah)

(da melalut la plak ha)hehe
td ea ngadu ea g carik budak smp at umah
sbb slah isi borang spm

dax hindu
yg sowg tuh slah clik mata pelajaran
da name hindu,kompem amik bahasa india an
yg budak nih nk bajet2 jek
clik at bahasa cina

akak aku tanye ah sal amik b.cina(gaye ayu)
dax india tuh ckp cmni
(dengan muke sombong+bongkak+riak+belagak)
dlu sek rendah sy amik itu cina punya bahasa cikgu

then akak aku tanye cikgu bahasa cina
cikgu tuh lak ckp cmni
ayyo,dia mmg ambil bahasa cina meyh tp kalau bg bahasa cina pon itu karangan punya
dia bole bace itu pon lima perkataan saja meyh
jika tulis pula bole tulis satu perkataan saja meyh
sungguh punn
haha
ngekkk jek
las2 akak aku xbg die amik due2..

then yg sowg ag pompan
slalu xg sek
(tulung mak eh juai muruku gak eh)
ngan minah uh plak akak aku swuh ea twus xyah amik spm
hahaha cm hampeh akak aku
 
tension an jd cikgu nih
dengan perangai lagi,melawan,xsiap homework
mcm2 la
kne mara cikit ngadu at mak bapak
mak bapak dtg sek sume nk salahkan cikgu
ingt ank eh baek bona gak eh

hempuk ngan bangku kantin tau ah
(uish aku lak emo)

pape pon bg sesape yg bergelar cikgu
kerjaya anda mmg mulia
teruskan usaha
chaiyok2

^_^

No comments:

Post a Comment