Friday 6 May 2011

drive thru 500km sejam

winx,winx ag
:p
2.00am
lindaa g tdo sok nk crik ketam kol 7 a.m
(harapp la nk bangun)
haha

hope gigih ah aku bangun pagi sok
teringin nk tengok ketam bwu bwk naek at jeti
mst freshh glew..

ok2 ckup intro aku 2
kang bebanyak kompem kowg bace atas jek
bwah2 t kowg xbace(cabut bulu idong)

dinner mlm td g singgah selalu
alaa tempat yg ade juai pau goreng gebu yg aku suke tuh
:p
gigih aku pesan pau goreng+air kelape sebijik
nyum3
mse at singgah selalu tuh ank sultan johor
ade lepak sne
pompan ngan laki tuh
pe name ea tah(mlas nk search):P
yg pompan tuh lawo kot.
kecikk jek owg ea.putih gebu meyh

then da bis mkan c lolat lak wt perangai
bukan men ag xnk balik
sibuk nk men at sne

las2 tarik bwk msuk kete,bg susu twus senyap.haha
then tepakse singgah petronas+ade mcd sbb nk basuh lax alit ngan beli fries wif nugget
time nih ah klako kot.haha
mse da order tuh nk g amik(ikot turn)
nmpak ade mamat tuh tunggu sebelah owg mcd tuh
pelik ah sbb slalu tunggu lam kete jek ah
da name pon



lau nek bende nih ok ag ah kot



nk kude ke
:p


tp nih special kes
men sebat jekk
jalan kaki


xhagak2 betoi.haha
first time aku jumpe owg cmni
name drive thru
tp drive thru gune kaki
caitt
penat aku gelak lam kete td

tp kredit ah tuk harith zafran sbb da muntah lam kete td k
seb bek ade kotak mcd td
2 pon kne gak at tangan auntie
xpe2 auntie da tue t auntie tau ko jage auntie
auntie muntah ats ko balik
hahaha(gelak paling jahat)

^_^

mood:pau goreng buah hatiku
haha

No comments:

Post a Comment