Sunday 15 May 2011

excited tp MALAS

ok
1.25a.m
 
 
mate kecik xlelap ag
cis

ea mule wt perangai
besok nk balik n9 da
mate kecik plez bg kerjasama
jgn smp aku nyanyi lagu wonderpet
grr

mood skang nih
MALAS
 
 

siyes aku malas
malas nk kemas ken baju 
mak aku da pesan,kol 10 gerak
spe lambat tinggal.
grr
pasni xdek la nk pat tdo at bilik yg dilindungi syurga lagi
(bilik yg sejuk smp kemlm)
haha
 
urghh malas plak nk balik n9
mak,xnk balik leh x???
kompem mak aku libas aku dr belakang dgn gaye cikgu hagemaru baling pemadam papan itam
haha

tp td da semangat cikit da
beli barang2 tuk study
beli pemadam,pen,pencil picit 
 
 
(old skul tol)
tp td bekenan at 1 note book nih
mmg lawo
harge??
26hengget
mmg x ah aku nk beli.

bek aku beli coki2
ha hambek la makan smp muntah
haha

saya dilanda keMALASan skang nih
ade sesape nk help sy kemas ken baju x???
:)

No comments:

Post a Comment