Tuesday 31 May 2011

GHIMAU telan sayur elak sembelit??

heee~
mataku pedih2
tekakku perit2
badanku sakit2..
(adakah itu lagu terbaru?)
tidak..itu luahan hati kecilku.(cam ade owg peduli jek) :(


pg td lepak2 ngan akak aku pan tb KECIL dia tuh
(OMG bwu pasan sbb tuh mata aku pedih2,upenye tgok gamba kecik sgt)
haha

kitowang layan katon kat tb2.
(al maklom la astro utk kite2 ajee xdek)
cite tuh sal budak laki nih(sumpah xcomey) ea xske makan sayur
blagak nk jadik GHIMAU (mkan daging jek xmkn sayo)


so mentekedarah daging jek smp sembelit

ha hambekkk ko budak xcomey.(ikat usus ko gune dawai)
then ble da mkan sayo bawu ah elokk..

then tetibe akak aku c AA(ana akop) bersuara garang

ah ghimau tuh elok jekk xmakan sayo leh yak2..
aku malas nk layan soklan agak kebudusan ea tuh,
aku tewus ckp cmni

"AKAK NIH binatang KEHHH??"
nada shuib lam maharaja lawak.
haha

akak aku gelak2 then tewus ckp aku ngek.
haha padan muke ko..
grrrrr


pstt,psttttt:makan la sayo smp muntah demi mengurangkan pengeluaran ubat SEMBELIT
ekekeke

No comments:

Post a Comment