Tuesday 24 May 2011

miss c DERHAKE ^_^

sunyii
kosongg

lau sebelum nih mst ade jek nak menghanjing ngan adik derhake aku
:(
 nih aku jek tecongok pan pc sensowg..
selalu ade jek ea at pan tb tunggu turn nk kai pc.hehe

td ea msj.
jumaat nih bole balik,
lau ko nk belanje den tgok wayang+karok jemputla.
ok dear i will..hehe

then pas reply msj xpuas ati plak rase.
twus kol ea jek tanye cmne duk sne

ea ckp ok jek
tp kol 11 td ea still xmakan ag.
ea malas nk turun g cafe.duk tingkat 3 kot.
(lau aku pon snggup tahan lapo)haha

then lam bilik tuh juz 2orang jek
ag sowang dak palong.(ehem2 dax sek agama)
pasnih xleh ah nk menerejalkan diri ag.haha

twus aku ckp cmni
pasni ko ke seroga ah boy kawan ngan ea..ekeke
(gud2 t adik aku rajin ke masjid)ekeke

pasnih turn aku pulak
ehem2
sungguh JK
haha
^_^

No comments:

Post a Comment