Saturday 14 May 2011

selamat tinggal itu gud bye

yeayy
sok mak aku dtg jemput
(terase cm duk ostel 6taun lepas)
:p

ahad nih last aku duk jb
bye2 appa,,amma,alit ngan lolat
(seret beg sambil pegang ank patung)
wahh bajet comey lak
hehe

ptg td mse ngah makan nasi ambeng
my fav :p
abg aku ckp cmni
pasni auntie xpat ah nk makan nasik ambeng besh ag
da study nt pg mam nesvita
tgh ari bwu makan,mlm xyah makan da
(lam ati aku ckp,kojam ko joi) haha

mse ngah makan tuh alit ade sekali
aku ckp ah cmni
ala,t cuti sem t auntie balik ah jb

then ngan sore garang alit ckp
eh xleh aaaaaaaaaaaaaaa
alit nk balik ampung(kampung)
walaweyyyyyyyy kejam
haha
lom ape2 ag ko da nk penaye auntie ko nih.hehe

then aku slalu tanye c lolat cmni
lolat,
syg auntie x??
dengan sepantas halilintar ea jawab
TAKKKK

terguris hati kecil auntie lolat
dr seberat 2kilo auntie jage ko
smp skang da mencecah 20kilo
tergamak ko ckp cm2.
haha

 i will miss u'olls
^_^


No comments:

Post a Comment