Thursday 5 May 2011

when i grow up

dulu mse kekecik
bile cikgu tanye
maslinda,
da besau nk jadi ape?
(cita2)

mse tuh sume aku nk jd.
hehe
tp paling aku ingt cita2 aku mse standart 6
nk jd arkitek
cita2 x agak2
haha

mse tuh abah aku jd inspirasi
:p

then bile da besar,
da bis sek,
da xtau nk jd ape da
rase nyampah plak bile da besar nih
dlu mse kecik
gedik2 sgt
bile nk besar,bile nk besar
xsabar nk pegang wet sendiri
nk beli mcm2
tp ble da besar mcm2 nk kne pikir


hate it


pening kot bile da jd owg besar nih
nk2 dax2 bwu nk naek cm aku
(21 taun umpama 12 tahun ketika ini)

n aku pon xsngka yg aku leh teragak nk smbung study
kos early childhood
mber2 aku sume ckp
ok la kos tuh
ko pon ade sifat2 keIBUan
perghhh haha.:p


when i da bis study nt la.:p

sungguh sadis bile budax comey nih


akn jd



weeee
^_^
winx,winx

No comments:

Post a Comment