Saturday 18 June 2011

mengejar train..grrr

sungguh selesa berada dirumah
heeeee~

wlopon kat pj asgment masih menanti..
tp xpela sbb lmbat ag nk submit ..

aku nk cite sal semalam.haha
kelaka kot..e tah pape.
smlm aku balik n9.
nek train dr setia jaya..then transit g seremban plak..

then da trun dr train carik terminal one.
aku just jumpe seremban parade jek depan tuh
aku xterpikir plak lau nk crik terminal one kne lalu terowong depan tuh
hahahahahahha
aku an xpenah la dlm idop ni nek train dr sane smp semban
bese nek kete jek..
cakap je nk g mane sume ade owg bawakkan..

da jumpe terminal one terus dpt bas.
xsempat nk beli pape..
aku da ah xmakan ke minum dr pagi
sumpah HAUS..
then da smp bahau tuh tewus aku beli air 
mase ngah syok2 mnum ade lak 2orang mamat nih pandang2 aku ckp sedapnye2..
(sedapye tuh merujuk kpd air ok)
ngek betolllllllllll..
lantak ko la nk ckp ape aku ngah haus nih.haha
habis doe sebotoll..sumpah haus.:p

then tunggu akak aku jemput..
dia da smp terus g segamat layan GCB..
fuhh lapoooooooooo...:p
da la dr gemas ke segamat syik tegelak jekk..
ni sume keje dax anip nih


then terus g beli my baby..:p

mekasih kat akak lerb2..:)


besok nk balik pj balik
asgment makin banyak,,
arghhhh xsukeeeeee

arini nk g beli barang dapoo ngan papan iron..
fuh banyak kje nk wt nih..

windu lolat..



^_^

No comments:

Post a Comment