Monday 4 July 2011

hantu jepun pakai heels

penat..
penat jalan kaki nk balik umahh..
uwaaaaa..
makkk,nk keretaaaa...
viva pon jadikk (amboih cm mak aku nih tokey perodua jek)
heeee~

dulu mase sek rendah aku ingat ag,
sek dekat jek ngan umah..
tp aku punye la mengade2 nk g sekolah kne ade owg antakan..
lau xde spe nk anta aku mmg cm malas ah nk g sekolah..
ingt ag,ade sehari tuh abah aku xde umah.....
nk xnk tepakse ah aku jalan kaki g sekolah,
nk ponteng kang kne mengadap mak aku kat umah lak..
uiss xsiorr teman..
then sepanjang jalan aku meneteskan air mataaa.haha



bile teringat balik cm ngek jek mase tuh.
padehal bukan jauh na pon sekolah aku tuh..
len la lau jauh beribu2 batu..:p

*ngengade lebeyy..:p

perangai mengade2 aku nih start mse pra sekolah kot (umo lingkungan 6taun)..heee~
lau korang nk tau aku dulu mmg xsuke masuk pra sekolah.
sbb ade mber aku c nazatul shahira (merangkap jiran 2 belah umah) cite mcm2..
dia cite kat belakang pra tuh ade pokok durian
bawah pokok tuh ade kubur jepun la..ape laaaaa..
aku pon pecaye jek ah ckp dia.. (budak-budakkkkk)

selalu pas abah aku anta aku g sekolah abah aku terus g mengopi kat kedai curut (kedai popularr tempat aku)
then bila dia balik dr mengopi dia akn nmpak muke aku ketawa riang dalam umah.
haha abah aku xbalik mengopi lagi aku da smp kat umah..
tp lau nk bg aku stay lame kat sekolah t abah aku belanje roti canai kat kawan2 aku..
abah aku beli tuk sume,,so rehat t makan sesame..:)
*wt cm2 bwu teruje nk lekat kat sek.
tp xselalu la abah aku nk berkelakuan baik cm2.
lau ari2 mau rabakkk poket sua abah aku,xleh nk jait2 da.hahaha

kekecik da buat perangai..

hope t lau aku da kawin (insyaallah,lau ade yg nk) :P
xde la aku nk dpt ank yg berkelakuan xsenonoh cm aku.haha

*perli diri sendirik..

P/S : MAHU ANK MCM MIA SARA..
yg nsem2 leh beratur amik borang..
heee~

No comments:

Post a Comment