Saturday 20 August 2011

entry untuk MAS MASLIANA

entry utk c riak:
ahkak singa MAS MASLIANA (namo eh masliana yo,,sebok na nak letak mas mas bagai)

dia dengan bangga nya mlm td balik memalam
tanpa memikirkan ank2 berudu belaan dirumah 
meredah hujan lebat dengan muka sombong..
semata2 balik nk meriak dekat kitorang yg dia belikan mak aku set vantage.
kunun2 nk jd ank yg bahek la tuh??
nk mendapat pujian kat cik liah ah tuh??
kunun2 ko nk swuh mak suap ko kuih badak berendam seketul lam mulut ko la??

bencik..*tetibe 

pas2 td aku ngah update belog usang yg makin roboh dia sesibuk swuh up kat blog..
nih antara ayat2 nakal + menjijikkan dia..
ana singa : linda masukkan la pix vantage dennnnn *gegedik hentak2 kaki
puteri linda: *name nk gud2 jek.haha :jadah eh nk masukkan..wt malu yoo..kan owg ckp den nk meriak bagai..
ana singa: ala masukkan la masukkan laa *tunjuk gg taring dia tuh..

utk memuaskan hati keras dia tuh yg sebesar buah durian belanda tuh
*nk tau x nape durian belanda?? buah durian belanda tuh kan bulat eh xcantik,so same ah ngan dia,,bhaha
ha sambung balikk*

aku pon dengan baik hati ni buat la entry sal dia..
ni sume terjadi apabila dia dengan muke kejam cakap kat aku dia nk kerat kaki lOLAT JR aku..ciss



*seb bek ko yg belikan bear gergasi nih..

meh layan pix..





fuh beraya sakan la cik liah..
sebelum nih pakai cawan jek..
kali nih ha hambekk ko cik liah.
akak aku ciap pesan *mak jgn nk simpan2 k,pakai jek bende nih smp RANAP..
pergh ayat..haha

mood: siap la ko na,raya nih den basuh bende2 ko nih den campakkan kat tepi dinding bg pecah
*kejam melampau cm muka c budak bawah nih..


kahkahkah,,jijik betoiiiiiiiiiiii..

No comments:

Post a Comment