Sunday 11 September 2011

masih bernyawa

2.36 am..alhamdulillah..masih lagi bernafas
masih lagi bole korek idong dalam2 smbil layan lagu pelamin anganku musnah..
bole lagi nk men aci ligan ngan adik derhaka sbb hack fb aku petang td.
n bole lagi makan pizza n secret recipe tuk dinner tuk mlm td..


thanx kat ahkak tesayang :) sebab blanje..blurpp sgt kenyang.. >_<



sebut sal masih bernafas lagi,masa dlm tenuk itam akak aku (myvi dia)
akak aku ade cite masa2 bahagia kitorang duk sesama masa aku form 6 dulu..
aku ingt lagi masa dia aja aku bawak moto.. *da form6 bawu nk blaja bawak moto kan..
sangat sadissssss :)

aku masa tuh odw nk balik umah akak aku..
tetibe dia bentikan moto then swuh aku bawak..aku pon ngan konfiden g ah start moto balik..
masa tuh jalan tuh mmg sepi kot..xde sape lalu sane..
memula tuh pelik gak sbb aku bawu jek 2x belaja bawak moto..
then muke ala2 seripah aini nyanyi lagu sofia jane aku pon mulakan la perjalanan..
then bawu jek 100meter tetibe jek aku cm da xleh nk kawal..
aiiyarkkkkkkkkkk aku teruss jek nk bawak moto tuh kat tepi jalan..
da la betol2 tepi jalan tuh gaung..
aduhhh ngan muke suspen aku xtau nk wt pe da..da vibrate da badan aku mase tuh..

da la mase tuh akak aku bebising jek mulut dia..nyampah aku..
then terus dia tekan break tangan..
masa tuh cemas sgt mmg da xleh nk pikir da nk wt pe..seb bek ah akak aku dlm bebising mulut dia,ade akal lagii..haha
lau dia xcecepat tekan break tangan mmg da xde ah aku nk ade blog bagai nih..

syukur sesangat sbb ade ag peluang aku nk idop..:)

No comments:

Post a Comment