Saturday 10 September 2011

pipi semakin boolatttt

weeeeee~
lame xhupdate..
nih sume sebab ketiadaan wifi..
bole plak rerusakk..
dasar BIHNATANG ..grrrrr

sepanjang ketiadaan wifi, tepaksa la layan cite korea..
seb bek ritu sempat sedot ..

sedih cerita nih :(

sedih jugak..:(

pas2 acik2 nih rajin plak wt rumah terbuka,,* xde ah bosan sgt
da bape ari berturut2 mak aku gantung piyuk kat tingkap.hik3
huntung la kan xpayah aku nk gegedik gelek2 ponggong g masak kat dapo..yehaaaa :p
pas2 da menghadirkan diri kat rumah terbuka tuh ape lagi kan
xkan nk bia jek rezeki golek2 depan mata
ape lagiii...jom makan,makan n makan smp muntah..
pas2 kenyang perut denga plak acik nih burak2 + ngegumpat khannn..
sangat seronok..

aku duk kat meja tuh terpaksa beralih2 pandangan..
cik sal borak ngan cik leghaa *cite sal anum kene histeria
then mak aku cik liah borak ngan cik induk *cite sal cucu2..
then cik dah borak ngan cik melah cite sal cik dah yg da xsanggup nghadap perangai anak2 dia..
memacamm pulak kan..
aku nih denga jek la smbil tangan gegedik g kira kacang botak acik tuh then da cukup 10 bihjik terus masuk lelaju lam mulut smp tesedak.. *ape la keje eh tuh kan.haha

pape pon aku makin boolat okeiss..




cer tgok pipi aku tuh ha..
da macam apam telebih mauripan da..haha
ahdoiii sangat bencik cuti lelama nih..
ni sume salah mak abah aku..bg makan sesedap ag..grrrrrrr

mo0d: nak balik pj,nak balik pj.. :)
tp malas..cmne tuh??? grrr

No comments:

Post a Comment