Sunday 4 September 2011

yes i did it...:)

hee~
nih sambungan entry my first time..:)
sape xbace picit sini..

smlm aku da buat cake coklat basah..
arini guna resepi n cara yg sama..juz kurangkan tepung gandum n serbuk koko..
then cake tuh aku belah tengah2 jd dua..
da belah terus renyuk-renyukkan biskut oreo tabur kat atas cake.. (erkk renyuk2?? da c kertas da)
da tabur biskut oreo terus simbah tas ea.. *simbah??? whateverr lah kan..hee~
then terus letak balik cake yg aku belah td atas dia..

n part paling best,c derhaka siap bukak youtube sbb nk carik cara2 nk wt frosting cream..:)
n kami telah berjaya membuatnyeeee..memula risau gak sbb da lame putar xgak kekembang.
nek lenguh tangan den..then dekat 15 da makin likat da..

n ni la hasil titik peluh kami yg kami sumbang lam cake tuh skali..hee~


nama aku ngan c derhaka..:)




nyummyyyyyy heeeeeeeee~
yg cream pink tuh aku men hantam jek letak sirap..hik3
seb bek sedap..  :)

percubaan kali kedua yg boleh n amat membanggakan diri yg kudus ini,heeeee~

 nk benti belaja nk bukak kedai cake sendiri bole x??? hik3

2 comments: