Tuesday 4 October 2011

ketagih nes o ais

mengantokk..
alhamdulillah..akhirnya mengantok jugak dengan kadar segera..
xtau ah sesemenjak nih susa gile kot nk tido..
mata ngantok tp bile menjunam jek kat bantal mata pon tekebil2 jek smbil kire semut bawak batu melintas tas katil..
sedih kan..
then mlm mst dlm kol 2 bawu tido..da lelap mst tejage2..
xselesa sgt..
myb windu kat mak abah kot *konon2 kan.heee~
+ windu c lolat ngan alit ag..
+ windu nasik ambeng ag,,huwarghhhhhhhhhhh nk mkan nasik ambeng..tp kat pj nih xtau kat ane ade jual :(



tp myb jugak sbb da berapa ari jugak aku da xpekena neskefe o ais.
perghhhhhhhhh ..td 2x aku order air tuh..
orang cakap lau pekena neskefe rasa ngantok tuh ilang kan??
tp lau kat aku xjalan deh..
tp siyes ble xpekena neskefe bape ari nih badan ase len kot..nk tdo pon xleh sgt.
pg td ngan mlm nih da pekena bende tuh terus jek mate stim-stim..

hope mlm nih aku leh tdo dengan tenang tanpa gangguan..
cite sal gangguan pon 1 hal jugak nih..
ade kol 2 lebih ngah syok2 bawu stim2 ngantok ade plak jembalang hantu raya mane tah kol..
banyak kali lak tuh..
mcm hareemmmmm la kan kaco aku tdo..
las2 hambek ko aku bg msj *weh vavik ko xde kje ke nk kaco owg tdo,aku ade claz pg nt..
hambek ko kan..nk sgt kaco aku tdo..

ok 2 jek nk cite..hee~
bruno mars suke makan ulam,
selamat malam.. >_<

No comments:

Post a Comment