Tuesday 8 November 2011

bosan melampau

hurmmm arini ari selasa.
ptg td c lolat ngan alit da balik jb..
adik,akak,abg aku sume balik da isnin ritu
tinggal la betiga jek ngan mak abah..
huwarghhhh bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. :(




td sbelum alit balik dia request swuh buat cake..
hehe untuk x menghampakan hati kecil c alit aku pon buat la..:)
nk upload pic cake tp usb tinggal plak kan..
tp siyes cake yg aku buat ala2 secret lesipi.. haha bukan secret resipi yg cmni tau..hee~


pape pon aku juz nk cakap yg skang nih aku ngah

                                                                       
                                                                                 dan


                                                                                   untuk



                                                                     jum buat muka cmni smp tido


sekian ~~

No comments:

Post a Comment