Tuesday 17 January 2012

kopok jagung

hoyeah, hoyeah
>_<

pergi ke kedai membeli roti,
kenyang perut den pon sonang ati.. hik3

beshnye dapat makan gulai telur itik..
siap letak daun kunyit..uwaaaaa syok,syok
lau kat pj tah ape rasa la kan..
bau maung kunyit jek..

td kat fb sibuk dengan keropok..
siap post pic tam-tam ag.. kopok kegemaranku.. hoyeah :p
 
 
mmg ye la kan aku swuh abah aku beli petang nanti.
saba,saba..

tengah ari tadi masa nk beli ikan ngan sayur aku sempat pau mak aku kopok jagung..
 
 
haha.. sesampai jek kat lori acik jual sayo ngan ikan tuh terus tanye cm penjahat
acik kopok mane??? *sore garau
hahaha >_<

terasa sangat macam bebudak aku nih..
almaklum la duk umah jd ank bongsu.
adik2 xde..ni la masa n ketikanyaaa..
:P

hoyeah, hoyeah
~~~~~

No comments:

Post a Comment