Wednesday 11 January 2012

malu !!

winx,winx
:)
sy dtg lagi menghupdate belog usang..
lame betol x update.. almaklumla bz ngan exam..
tp skang tiada lagi..:)

semalam paper teacher development in early childhood n psycosociology in social science..

alhamdulillah..agak susa..huwaaaaaa :(
tension jek duk lam hall tuh.tp xpe.sume leh jawab walopon susa..
tp yg xbesh pagi2 sebelom exam ag aku da memalukan diri sendiri..


disebabkan exam, aku kne ah pkai formal sikit
so, aku pakai la kasut cm bawah nih
selalu aku men rembat jek selipar nike aku yg usang tuh.
buat pakai ngan baju kurung.
sempoi jek g study cmtu an..
xde la cm orang lain nk ayu2,nk cecanthikkk..
ahkak selekeh *noted

cerita nya bermula begini *ececeh
pg tuh exam kol 9..ntah ape hangin pegi U pukul 7.50 am
xpela .aku pon terus g carik breakfast.
smbil breakfast selak manje jek nota-nota psycology.
then da kol 8.30 terus ah nk gerak g hall.
masa sesiap nk gerak tu *abiskan air smp ketitisan terakhir
ade sorang mamat HENSEM tuh masuk..dia pon lepak ngan member dia
xpela..xkisah la sume tuh kan .pi lantak dia la kan.
tp masalahnye kasut flat aku yg durjana tuh buat hal plak.
time tuh plak la dia nk tergelicik..*myb tapak dia licin
then dekat mamat hensem tuh plak.
ayyoooo masa nk tergelicik tuh aku pon xpasan bila masa tanagn aku nih terpegang belakang dia dgn manja.
ouchhhhh bencik..
malu kot.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaa 
then cecepat say sorry kat dia..
cecepat kua dr kedai tuh..ishhh segan..
hope sgt 3 tahun aku study situ aku xjumpe mamat tuh ag..AMIN..
haha

                                                      p/s : awak, awak romantik la semalam
hik,hik,hik >_<

No comments:

Post a Comment