Monday 6 February 2012

undilah barisan kita ..yeah :)

ahah ~
taun nih aku da bole mengundi la..
da cukup umo ~
da bole p tgok wayang cite 18sx la ~
errrrrrrrr  =_=''
haha..xla hik3

mak aku da banyak kali suruh p mendaftar.
mom says: p daftar cepat linda.
lau bukan kita nk sokong sape lg.
jgn bg kerajaan kita nih diperintah bangsa lain.
lau dorang memerintah abis la kita bangsa melayu nih..
then aku balas.. mak lau balik time mengundi dpt duit kan??
 mata aku da cengginih da


hohoho
 durjana sgt aku kan tanye soklan cenggituh ..:p


hurm kekadang terpikir ada betulnya ape mak aku ckp.
1 undian bole mengubah segalanya kan.. *ececeh >_<
walaupon kekadang ada jugak xbetulnya tp xla smp nk menindas..
hak2 kita still lg dikekalkan.
bg yg da cukup umo tp xsesedau nk p mendaftar moh kita daftar :P
undilah kepada yg berhak.
jangan ikot hati..t binasa badan kaww ~
kang jd plak mcm PENANG,SELANGOR bagai..
hambekk kawww~

 *aku benci tgok manusia2 yg kerja kerajaan then kutuk2 kerajaan,,
termasuk pelajar2 yg belajar di U kerajaan yg dpt pinjaman then nk maki2 kerajaan..
hey What The Frog la kau~~
kau membesar bagai johan pon dengan duit dr kerajaan la weyh..
lau nk banyak bunyik sgt benti keje.
cakap duit kerajaan duit haram bagai
tp bila ada duit nk bg kau lah duduk berbaris depan sekali nk hambek kan..
choiiii la kau..
*eh nape emo nih??

ok bai 
hik3

yeah ~~

No comments:

Post a Comment