Saturday 26 March 2011

dasar pempesss..

yeayyy,,
berblogging di perak..
at umah arwah tok aka umah mak ndak aku skang..:)
perghh penat kot arini,,
pg bangun awal ciap2 twus g perak..

singgah slim river jap nk beli susu n pempes lolat..
susu ade pempes xdekk..
pelik tol aku,nk crik pempes mami poko punye ah pyah.
g bape kedaii sume xde,,

da xde g beli buah jap nk bwk at umah mak ngah aku..
umah ea la yg nk kenduri nih..
cousin aku along fizah nk tunang..:)
congarate babe..:p

smp umah mak ngah tgok ape pon xkemas ag..
perghh aku pon pe ag,
singsing lengan baju kuwung
kain gulung2 cm yg lam cite industan tuh pas2 capai penyapu..
2x kot aku nyapu,,
hangen jek aku at dax2 kecikk at sne..
kua masuk,kua masuk umah..
oii budak jgn smp akak comey nih baling pasir kat ko..
grrrrrrrrrrr..

kemas2,mkan,kemas ag tgok2 da petangg..
aku pon kol abah aku swuh jemput bawak balik umah mak ndak..
(umah mak ndak ngan mak ngah aku nih same tempat)
da smp tuh bwak lolat mandi sume.
perghh sejukk glew ah airr sne,,air bukit an..
fuhh mencengkam ulat kentott..haha

siap2 da lawo abah aku ajak g bido crik pempes..
smp sne xdekk gakk..
perghh makin hangen aku..
jadah eh pempes pon xde juaii,,,
aku mlas nk beli pempes len sbb xleh pkaii,,
arap jek mura tp t cepat jek basah sua lolat..(tembuss)

aku pon kua dr psraye tuh ngan muke ala2 siti nurhaliza bwu dpt anugerah artis paling popular..
(muke ketat) :p
abah jum crik nasik lolat..
abah aku pon drive ah mcm mikel shumaker..
perghh derifttttttttt,,hik3
da beli sume lolat xnyempat2 pulakkkkkkkkkkkkk..
ha hambekk ah mam lam kete..
seb bek kete tok wan sit kulit.
lau x ko mam ah tepi semak lolat,,(xnyompek na)ahhaa
lolat da lame ngange tp nasik xsmp2 mulut ..
bese ah abah den penderiff terbahekk an,,:p

da bg mam lolat sume smp ah umah mak ndak aku balik..
at sne cousin2 aku merangkap ank mak ndak aku sume ade umah..
(xmeghayauu lak dehh dorang arini)
lau x syik p mam kendurii sajaaa..ahaha
nasik td aku beli due,,so ade sebungkus setgah ag,,
yg setengah dayat mam sorang,,
sebungkus ag aku duduk pan tb aku pangey cousin2 aku suap dorang mam.
perghh bahekkk linda nih,,:p

dr yg kecikk smp cousin laki dajah 6 aku suap..
uii beseleree dorang mam bile ahkak nithaa suap,,hik3

baju da iron td so bsokk nk g kenduri tunang tuh lmbat ckit ah..
nk g mam sajaaa..:p

hope bsokk p tanjung malim ade ah pempes mami poko tuh..
lau xde gak ko kai ah pempes antie lolat,,kih3
:p

moraf of da story??
hope kedai2 n pasaraye di mesia perbanyakkan lagi pempes sanita..
eh bukan2,,haha
pempess mami pokoo laa..
ahdoii laaaaaaaaaaaa..:p

No comments:

Post a Comment