Monday 28 March 2011

engagement ..:)

yeayyy..
cousin pompan aku da tunang..:)
suke3(eksited smp tangga botox nenet) ngee~
tunang along fizah comey gleww...
ase nk pcit2 pp ea,,
upss xleh2 cousin aku nye tuh.
xpepasal kne kutil kang,,hehe

siyes mmg padan,,:)
jum usya pix along fizah..





nih hantaran..
perghh byak gleww antaran..
ramaii glew yg sponser.
xsabau aku nk nunang,haha :p
t aku nunang sponser kete pijot k.bhaha
adik derhake pat2 jd doktor,
leh wt plastic surgery at muko den.haha







nih yg pling aku ske..ikan  comey..:0
akak yg wt tuh ckp nk kawin t tempah ngan ea.:)



comey an..:)

pix nunang along xsmpat nk snap ah sbb mse tuh ngah cbuk mentekedarah..bhaha
:p
along,hope ko epy ngan tunang ko k..
taun dpan kawin an??
linda pat2 kuwussssssssss,,
ngeh3..:)

No comments:

Post a Comment