Tuesday 1 March 2011

KekASiH AtiE sAhYe..:)


weeeeeee..
tajukk untuk membongkarr rasie atii saye nih,,,:p
kekasihh atiii sahyee,,
wahh tajukk pon da cemaihh,,hehe
korang mst teragak at ati an muke cm linda nih ade ke pakwee..
eh atii ko tuhh sesuke nk teragak2 ckp cm2 an,,
bg mkan at anjin tau ah,(muke sadis)hihi
mstt ah adee,,:) (senyum manje) :p

elehh ade kunun,,mst x ensem an??
korang mst pkir cm2 an?? pukul kang tau ah,,grrrr
ensemm ah korangggg..
cm yg kak nithaa slalu ckpp,,ensem gleww siakkkk,haha
korang nk tau ke spe pakwess aku tuh??
mst ah nak sbb korang an ske mensibuk,,hik3
tp aku segann ah nk bgtauuu,,
nk bgtauu gakk ke??
alaaa segann laaaaaaaaaaaaaaaaa..
bgtau ke x,bgtauu ke x,,bgtauu ke x??
panggggggg(bunyi sound efek kne lempang)
ha ambekk ko an da kne,,bgtauu jek ah,xyah nk gegedikss ala wan maimunah tuh(euwwww geli siak)

sakitt siakk,haha
ok2 aku bgtauu,,tp jgn gelakk k..:p



taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..nih ah pakwesss aku,,hik3
jum usya pics ea,,:p




yayunx bb
  • baby yayunx
my lerb2 name


yayunx


bruno mars

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,ensem an??
2 ah aku cakapp xnk cayee,,:p
ni lah pakwe aku dunia ahiratt,,walaweyy ayt xlehh blaa..haha

kompem pas tgok pix nih korang ckp kencing kuatt seyhh minah nih,haha
aku xtipuu dolll,,
ea nih mmg buah atiee aku tp ea jek xanggap aku nih buah atie ea,,
siakk jekk(uiii emo lak,xpat nk cecarot)haha
aku mmg minatt glew2 at bruno mars nih,,
da ah sore sedapp,ensem lak tuhh,kulit pon ala2 coklat caldburyy jekk..(lau da suke itam cm ponggong kuali pon nmpakk cm coklat)hahaha

tp siyess aku ckpp,,lau ah ade mamat2 at mesia nih muke cm ea,kompem aku belarii mnx kapel at mamat tuh..
siyess wehhhh,,(amboii lindaa,dpat tau at mak ko ko ckp cm2 mmg kne siat ah ko)hehe
mommy di kampung maafkan sahyeeeee(sore gedik2)hihihi
lau ade mber2 korang yg ala2 bruno mars nih leh ah roger2 aku,haha (gatall nihh)

ckup la smp cnii aku cite sall pakwess aku yg xnk ngaku aku awekss ea nih..
kang cite lelebih polak plak korang,hik3
sblom aku outt nk g lyan fb lakk korang lyan lagu fav aku grenade by my laki bruno mars,hik3




                                                my lerb2,:)



No comments:

Post a Comment