Wednesday 20 April 2011

experience has taught us the meaning of adulthood..:0

fiuhhhh..
besawanggg belog sahyee..
ular sawe mkin bnyak menabur benih..
nyamuk pule semakin demok hasil useha menGOKAK darah ular sawe..
nih sume sbb tuan belog malas nk mengemas belog..hehe

dush3 bukan malasss cume xberkesempatann..
hal dunia sume sy nk kne pkir(ececehh)
:)

bru jek bis mam lunch..

kfc steak..nyum3 siyes sedapp

blurppppppp..alhamdulillah..:)

arini aku nk cite sal pangai buruk aku..
aku nih mmg ah cepatt nek angin..
lau silap ckit or owg crik psal ngan aku mule ah aku nk melenting..
(jage2 eh kowang jg crik pasal ngan aku):p

mse aku f6 la aku ingt aku nih ganas ckit..
mse f1 smp f5 aku nih jnis pendiam..
mse at skulah pon aku xamai kwan sgt..
kwan kelas 2 mmg la tp yg rapat juz 5owg jek..
(sadis an)hehe

mse f6 aku pindah sekulah..at star..
sbb nk pindah sne of coz nk duk ngan akak aku..(xyah duk ostel)
then mse tuh ngah hangat bercintan cintut ngan c chef xberjaye c anip..ekeke
umah mak ea dekat ngan tmpat aku study tuh.(tiap bulan ea balik g dating)hehe)

ha smbung balik,
mse f6 tuh seingt aku,ngan 3owg lelaki perkase aku gado..haha
siyes weyh dowg sume bukan men tinggi ag..

first,aku gado ngan ex bf aku(c zaid)

dax depan skali kai spek
gado ngan ea pasal ape tah..(sy lupeeeeeeeeeeeeee)
ingt ag,skulah aku tas bukit..
pepagi smp aku da nmpk muke ea nk nek ats..
aku ngan muke garang (grrr) g tarik lengan baju ea..
then tanye ea pe ko xpuas ati ngan aku??
(perghhh ganass beb mse tuh..haha)
mamat tuh mlas nk gado ngan aku gaknye,ea senyapp jek)
then mber laki aku tarik tgan kate da linda,da..haha
mamat nih skang at sabah ngah ikot ltihan polis..:p
zaid aku ingt kenangan kite bercintaa(walaweyy ayt)bhahaha


then,aku gado ngan dax claz aku..(hairul dax 6sbp):p
aku pon xpham mmat nih..
memule ea mmg rapat ah ngan aku,rehat same sume same ah..
then tetibe ea g geng ngan owg len then tarik2 muke ngan aku..
ngan mber2 aku pon ea wt cm2 gak..
aku ade gak slow talk ngan ea pe ea xpuas ati..
ea ckp xde pe,xde pe..
1 ari tuh kitowg lepak lam claz kosong reramai then tanye c hairul nih..
haha mse tuh mmg dasyattt..
ea nk lempang aku..:p (takot pulakkk aku aihhh)
aku ngan muke blagak men dekat2 pp at ea..da ah ammat tuh tinggi glewww..

haa besauu an ea??ekeke

tp pas2 kitowg ok balikk..(sungguh childish an):p

then aku gadoo pulak ngan dax claz sebelah..
c om..:) nih ag sowg tinggi ya amattt..


ngan mamat nih xde ah ganas sgt.
ea juz ckp cmni jek..
linda tuh lau xde bb ngan sri kompem xpat idop at skulah nih(bese ah aku an budak bawu)
perghh pas mber aku smpaikan at aku,aku da mule da nek darah..haha
mse tuh ngah study bisnes..aku denga sore ea bwu lik rest..
aku selmbe dadax kua cm2 jek g serang ea..haha

sungguh huduh an pangai aku time tuhhh..hik3
tp skang nih aku da xcm dlu..
da ok ckit da..xde ah nk hanginn jekk..:p
myb da besauu kot,,21 da an skang nih..hehe

smp c sehman ckp aku garanggg..
oitt sehman aku da xgarangg daaaa laaa..ekeke

lau spe yg bebetol kenal aku myb paham kot pangai aku.
weeeeeeeeeeeee~

nih ha muke gangster kampung rambutan..:p

heeeeeeeeee~

No comments:

Post a Comment