Monday 18 April 2011

improve fo u awak..:)

out masak..
(xpepenah up status rajin cmni)
winx,winx ^_^
hehe tuh  status aku tuk tgh ari td..
tas pemintaan ramai(ececeh)
aku upload pix lam blogg jek ah..:p
xtau asal smlm ngan arini ajin sgt nk msk..
myb muak da kot mkan bende tapau.hehe
(mentang2 arini masak punye ah blagak ckp muak bnde tapau)
lau x tuh la menjadi pojaan ati.haha

nih ha aku msak arini..
taraaaaaaaaaaaaaaaa..:)


udang ala uncle belakang umah
2 la name resipi aku(menarik an name ea)haha
n nih ag satu..
sambal sotong ala abg sebelah umah..haha
cite sal abg sebelah umah..
ehem3 ea nk pindah weyh..haha
leh ah aku menjamu mate mse nk sidai kain pasni..haha
gatall sudaaa..:p

nmpak sedapp jek aku msk an??
haruslahhh(muke belagak ala2 amir rl)bahha
siap kol mak aku tuh nk tanye cne nk msk,haha
aku tanye mak aku cne nk bg smbal sotong tuh xberair.
(an sotong berair)
mak aku ckp goreng s0tong tuh tnpa minyak(bg air kua)
so 2 la hasilnyee..
smbal 2 xberair an,garing jekk..so xle kembang tekak nk mkan..:) 
p/s:awak,arini sy msk smbal stong plak..
   da bnyak improve.haha:)

No comments:

Post a Comment