Saturday 23 April 2011

hati+usus+limpa ku gundah gulana..

sobsss,
sobsssss,
sobsssssss..:(

pix bukan men sadis ag


hatiku xkeruan..
tolongin bangg..haha
grrrrr

isau ah babe..
bulan 6 nih nk smbung study da..
ag 44 ari ag aku nk berangkat..(ayt benanar)
cm nk g mekah jek..hehe

uishh kowang 44 ari jekk ag..
aduhh,aduhh,duhh,duhhh..
hati aku ase cm da xduduk ditempat yg betol jek skang nih.

td aku g tanye dax junior aku time skulah (mona evans)
*ea bukan ade mix keturunan okeyy..kih3
aku tanye macam2 at ea td..hehe
bukan td jek kot,sebelum2 nih pon aku ade tanye gak.haha

aku tanye ostel jauh x dr cmpus..
lau duk ostel ape jek ade lam tuh..

ea ckp ostel ade mura ade mahal..
makk,nk yg mahalll makkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..ngee~
mak jwab balik:banyak chantekkk muke ko..hehe

nk ostel memahal g korek wet sendrik.bhaha


isauu laaaaaaaaaaa..:(

aku ingt ag kate2 durjana mber aku..haha
ha tuh la duk ag lelame bwah ketiak mak+ketiak akak+ketiak abg..
manja sgt..haha

pasnih aku kne muhasabah diri tuk terima keadaan tuh sume..
kentalkan ati+fizikal..
yeahhhh..:p
caiyok2 linda(wlopon ag 44 ari)



kecohhhhh ah minah nih..haha

iklas dr limpa..cik ah moey..^_^

No comments:

Post a Comment