Saturday 23 April 2011

c shell yg euwww..:)

ngeee~
ai korang..
ngeee~:)


mst pelik jek an sal la minah nih nk menyengihh jekk..
ngeeeeeeee~

mst ah nk sengih memanjang..
sbb nk kalahkan kerang busuk..
selame nih syik bihnatang tuh jek yg pat name..
asyik2 owg sebut cmni,
ishh sengih cm kerang busuk..

ahdoiyaiiii..glemerr tahuu..
cer tuka jd cmni lak..
ishh menyengih cm linda..(ah suda... merapikk..) annoying..haha

aku epyy nihh..hehe
page yg aku terajui bersame shalina n izahir da semakin ramai pengelike..
hik,hik,hik,hikkkkk(gedikssss)

mse memule page tuh wujud cm keringg jekk..
yg like pon xramai..
mse tuh ati aku nih bagai dicarik2,ditarik2,diracik2..
ouchhhh sedihhh..:(

tp da 3 ari beroperasi,
makin ramai yg like..ngeeeeee~

nih sume hasil usehe shalina n izahir.
ngan xmemalukan muke g menempek at page owg len wt promo..haha
alaa bukan dowg kenal pon sape disebalik admin page tuh..xkisahh hehe
aku??keje aku g layan pengelike2 at wall..hehe

memule tuh cm hangin gak ah sbb up status ramai yg like jek..
ponekk den menaip dowg men like2..
rase nk siku lelaju pewot dowg(kejam)haha
tp skang not bad ah..
bg tajuk amai da yg komen..(mekasih kowang) :)

so dengan itu fb aku pon semakin suram..haha
dlu ari2 up status at fb..
smp owg nek muak nk komen status merapik aku..:p
skang nih bukak kjap2 jek..
lau bukak pon hati nih at page..(belagakk) haha

mst kowang tertanye2 an ape la page c linda nih..
nk tau ke??
meh aku bg clue..
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..:)



ha pasni lau ajin g ah crik page den yo..haha
:) jgn lupe like skalik..hik3

iklas from usus..cik ah moey..^_^

No comments:

Post a Comment