Tuesday 5 April 2011

lawatan sekolah..:)

:)
aii my baby,baby,babyyyyyyyyyyyy semuaa..ehehe


smlm satu ari saye xbkak pc..
mst kamo pkir cmni,
amboihh baek nye lindaaaaaaaaa
jimat wet api abah kamoo(smbey wt muke teruje)
lau x muke kamoo la ari2 sy ngadap at fb tuh..
sgtt sukeeeeeeeeeeeeeeee sy..(smbil korang wt muke annoying)

upss no,no,noo(luncat gedik2)
kamoo salahh meyhhh..
smlm xbukak sbb pc mengong sgt wt hall(muke suci)

ishh geramm aku ngan pc.
pe de hall la time aku ade umah mak ea nk wt hal ag..
perghhhhhhhhhhhhhh mmg x ah(muke ala2 wrestler)
(linda da mule kehilangan kate2 sopan,,as usuall)
hahahaha..

maafkann sayeeeeee(jd sopan balik)


wahahaha
mmg x ah wehh..
aku ase aku mmg xleh nk jd sorang remaje yg lemah lembut la(uikk remaje kee??)
sbb apee??
sbb contoh terdekat da ade..(akak aku,masliana mohd masri)
ngeh3..(nk slahkan owg plak)

siyess wehh..
aku terdorong n tertiru perangai huduh dia yg tahap rokok PALLMALL ah nih..
ngeh,ngeh,ngehhh (gelak keji)

xde ah..aku pon xtauu sall la aku xleh nk jd pompan yg lemah lembut..
yg kompem slpas itu akn menjadi igauan semua lelakii..


fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..hahaha

tp aku x hadap pon laki suke at aku..
xeran pon..
lau ko ske at aku,ko kne time baik buruk aku,
ko kne faham perangai aku..
lau ko xske pangai aku ko leh ubah..
tp ngan care yg betol..

lau ko nk kerek2 tego cm tayar basikal bocor ha mehh aku lempang ko gune rantai basikal tuh..


upssssssss sorry xsengaje nk berkelakuan 18sgxxxx(kaso bebenoo)
hee~
ok2 tuka sopan balikkkkkkkkk..
hihihihi (see,,,,gelak pon sopan..)
ala2 kepitttttttttttt gitu..
hahahaha...:p

k la baby2 sume...
adikk linda mau wt breakfast meyhh..
pg nih nk gerak g pd..
yahooooooooooo lawatan sekolahh..muehehe
hope eppening ah at sne t sbb xamai owg an..
leh ah aku belariiiiiiii dr ujung sane smp ujung sinun..



t jgn tekejott aku balik pd da bertukarr kalerrrrrrrrrrrrrrrrr..
hehehe
eh jap2 bertukar kalerr+bertukarrrrrrr badan..

jd rihanna tewus aku sok

bayangkan aku belari dr ujung sane smp ujung sinun tanpe henti..
perghhhhhhhhhhhhhhh kurus gua babe..
badan kompem ala2 kak nithaaaaaaaaaaa..
malatoppppppppppppppppppppppppppppppppppppp..
pommmmmmmmmmm.hahaha

ok2 mommy terchentee panggey2 manje da dr dapoo..
dadaaaaaaaaaaa baby,baby,babyyyyyyyyyyyy
(perghh geletikssssss)haha

No comments:

Post a Comment