Wednesday 6 April 2011

itam longot..:)

ai babyyyyyyyy..:)
baby fo sesape yg sudi usya blog usang saye nih..hehe

bwu jek layan fb td..:)
jebat iskandar zulkarnain sy ade on9 arinii.hehe
lau x syik msj jek..
lame xgado ngan ea..:)
hati berbunge riang saat ini.haha


k skang nih nk bloggong smbil layan lagu anuar zain..
sedetik lebih..:) lerb dis song..

baby sume nk tauu x????
muke saye suda HITAM..:(
demmmmmmm..
sangat benciii,,urghhhh..
saye suda xgebu mcm dulu lagi.haha pasan lebeyy..:)



smlm mmg syok la lawatan sekolah,,
xamai owg pon at pd,,
sgt la besh berbikini..
eh,eh tak,takkk.haha
ingt saye paca senduk pew??:p



smlm smp2 jekk letak2 barang twus belarii twun nk p mandii..
mse tuh kol 11.20 tgh ari..
korang bayangkan tetengah ari tuh selambe dadax ngan xkai banana boat


twus tejun mandi..
mmg x ah ko lindaaaaaaa..
mmg xputih ah pasni.haha

tp sblom tejun tuh ade ah 3pasangan kapel nih dok berendam sesame mereke..


masing2 dok pakat pelok2 ngan pakwe yg muke pecah longkang tuh..
yg awek pon lebih kurang gak pecahnye..
aku bukan nk kutuk ah muke dowang tuh,
tp aku geram..da tau ade budak2 kecik tlg ah jage pangai buruk tahap beruk ungke ko tuh..


demmm rosak air laut tuh..

tp tanpe memikirkan mase depan,aku pon tejunn jek mandi ngan muke selambe dadax..
da penat mandi,aku naik g mam.haha
da ilang penat aku tuwun ag mandii..
tp bis badan aku sakit2+gatal2..
ade bende cm gigit aku..
adik aku ckp teritip..tp aku ase teritip lekat at batu..
demm penipu ea tuh.haha
aku ase obor2 kecik ah xpon ikan..


tp yg penting ikan or obor2 jantan la an.haha
sungguh miang ituuuuuuuuuuu binatang..
abis badan gebu aku.hahaha

pas2 mse ngah mandi2 3 pasangan kapel yg paling eppy of da year tuh mandi lagi sblah kitowg..
kali nih bukan takat pelok2 jek ag..
yg muke pecah longkang tuh leh plakk tetttttttttttttttt..
bodo ko..
xde akal ke??


jadah ko nk wt lam tuh bodoooooooooooooooooooooooooooooo..

pas2 abg aku jerit cmni,,
ha tuhhh bangang nampak eh tuhhhhhhhhhhh(tiwu ayt nabil lam maharaje lawak)
tp aku tgok dax 2ekor beruk tuh slambe jek ag..
mmg xde moral betol..mst mse time claz moral ponteng nyuwuk lam longkang taik.
2 jd cm2..kreditt tuk kowang ah weh..mmg bodooooooooooooo..
akal letak at kaki pas2 pijak..
mmg gud..

tp aku puas ati ah sbb pas2 ade acik beach g sound dowang(beach boy tp da tue an)
padan muke kowang..ngux sgt sal..
2 kompem xde wet ah tuk nk duk otel,lam laut pon jd..ngexxxxxxxxxxxx..

tp kali nih g pd mmg besh ah..
lame glew aku mandii..
2 naik2 jek g toilet tgok muke aku at cermin naik takot aku..
perghhhhhh merah gleww,tangan pon same..

time tuh mmg perit ah..sgt menyesalllllllllllllllllllll..
tp nk wt cane,sonok nye pasai an..kne ah timee ngan redho..:)
nih pix kitowg..:)




lolat da pandai wt peace..:)






ha hadapp ah muke gulapp kitowangggggggggg..:)

No comments:

Post a Comment