Friday 22 April 2011

luv da way u lie..

arini da 22 aribulan...
grrrrrrrrrrrrrrrr
ptt nye aku dpt kol free arini sbb birthday..
tp td kol ea tulak gak kedit..
dasar tuppaware brand malaysia betoi celcom nih..grrrr
liar...

aku nk cite sal smlm nih.hehe (tetibe)
ptg smlm g jlan2 jj bwak alit ngan lolat maen2 at sne..
amboihhh punyaaa la xramai owg..ekeke

parking pon ade yg kosong2..
lau x tuh bukan mainn..
ade yg park tas divider(ye ke??) ekeke

ngan muke ayu aku pon baek punye lenggok p masuk lam jj..
dengan muke menggoda aku jeling ujung2 mata at abg guard jage pintu msuk tuh..
dengan rase x bersalah aku twus mengeluarkan nset usang aku..


mst kowang nk ckp cmni an..

erkk(muke annoyying)
lorh nokia e5 jek ke??
uishh kowang jgn memain nih la cekelat caldbury aku tau..
ni lah cinta mati aku..ekeke
banyak berjase nih..:p

mungkin xsecanggih htc,blacberry,touchbery n blueberry..
tp 2 harte titik peluh hasil usaha aku jage lolat ngan alit okeyy..
sayang aku at nset tuh..(emo lak) hik3

mse ngah lepak at ARENA bwah tuh ah,
ngah searching wifi..(tp xleh conect lak)
phuihh betoii(amboihh sopan sikittt)

ngan muke kecewa belek2 ah nset usang aku nih smbil melihat ragam manusia..
ramai gak lepak at ARENA tuh..
penuh kott..selalu tuh xde ah cmni sgt..

ngah usya2 tuh mate aku tertancap at sepasang kapel nih..
dorang kongsi abc sesame..
(tp xkisah myb sbb romantik) ~mate diatas tangan dibahu~

tp yg pelik tgok meja sebelah pon same..
ade mak cik ngan pak cik tuh kungsi2 mam me sup..

tgok ag meja ujung pon same..
meja sinun pon same gakkk...
uishh pelikk nihhh..
terpikir gak,arini ari romantik sedunia ke??
g usya at bangla juai jeruk tuh,xde lak ea suap jeruk at mak cik jaga kaunter..

then pkir punye pkir..
smp otak aku da nk tekua separuh(amboih melebih2) :p
bwu aku ingt yg skang nih UJUNG BULANNNN..
daaaaaa~ ptut ah sume men kungsi2..
air kungsi,makan pon kungsi..

then arena bwah nih pon penuh..
lau x mmg xpndang ah arena nih lau awal2 bulan ye x???haha

tp pape pon aku xsabar+cemas nk tnggu giliran aku rase cm2..
cmne la aku nk idoppp..haha
skang nih seronok ah,xyah pkir pape..
sume abg aku jekk settle an..
nk mkan ape ckpp,nk mnum ape ckappppp..

so,nk selamat diri,awal2 bulan jgn nk boros sgt..
ingt ye en.zulkarnain..
jgn nk sonok sgt men hambekk jekk ble shopping tuh..
kenang2 ckit hujung bulan nt.ekeke


:)

No comments:

Post a Comment