Friday 22 April 2011

dunia,help me..

salam jumaat ..:)
aku bwu jek suda blogwalking+fb+layan page..
penatt teman..

pg td c shalina ade post link at wall..
tgok punye tgokk bekenan la pulokkk at nsett yg lam link tuh..

agak2 bile la aku leh tuka enpon usang aku c cik cadbury tuh..
hurmmmmm(muke sedih)

aku ingt ag mse memule aku kai enfon..hik3
mse tuh form4..
tgok,aku f4 bwu pat merase kai enset..
bebudak skang nih dajah 1 da ade..

mse tuh abah aku yg belikan..:p
bukan nset canggih pon..nokia bpe tah(lupe aku)
tuh pon slpas henset abah aku slalu ilang..
(aku g bawak larik lam blik)
pepagi mule ah abah aku ketuk pintu smp nk runtuh..
lindaaaaaaaaaaaaaaa bak nset abahhhhhhhh..haha

then pas bis f5 aku g beli nset senyap2..
gune wet biasiswa yg lebih2 sek dlu..hehe
mse dlu lau nk kua wet biasiswa sume kne tanye mak dlu..

sbb wet biasiswa tuh dlu la aku tlg mak aku bayo yuran adik2 aku.
then lau kua 300 mst bg 100 or 50 at mak.
yg lebih wt beli buku sume..(baik an saye)hehe

mse tuh aku beli samsung(model lupe)
time tuh xbgtau mak pon..
las2 pkai bpe bulan rusak..(ketulahan sbb xbgtau mak kot) hehe

pas2 aku juz pkai nset ex bf aku..
then break ngan ea aku pulang balik nset tuh(xmau simpan barang ko)
pas2 aku kejekan nset adik aku lak..(ea duk ostel.nset tinggal umah)
wahh wt cm harte sendrii jek mse tuh.haha


smp ah aku duk jb..
bpe bulan aku kje bwu ah tercapai kai nset sndrik..:p
pkai sony ericsson w705..

then ea cm nk rusak2 jek..xleh nk charge sgt.
aku pon beralih arah at cik cadbury yg skang nih..heeeeee~

then skang ati nih cm nk beli yg bawuuuuuuuu jek..

lau pat blackberry torch ok gak..



htc touch diamond kewwwwwwww..(muke manje)



lau dpt mst comeyy jek lam tangan aku..hik3
tpteringat pesan mak aku..:(
jgn nk membazir wet tuh..
smbung blaja t bayo gune wet ko(ugutan)
xsiorrrrrrrrrrrrrrrrrrr teman.haha


plezz la wahai enset2 canggih..
turunla dr langitttttt..:(

No comments:

Post a Comment