Sunday 10 April 2011

shining..:)

fuhhh lame aku xupdate blog usang nih..
da dekat 4ari sejak pulang dr n9..

bak kate eiz izahir aka cik sehman
da beranak ular sawe lam blog..haha
aku tanye ah ular sawe jantan ke betine??
lau jantan aku nk sume..wahaha
pas2 sesuke ckp aku gatai.haha
ok now i kat jb..yehaaaaaaaaaaaa..:)

muke yg huduh pon da kembali pulih..
selepas kejadian mandi di pulau baling kedah.haha(padehal pd jek)
senang ati aku skang nih..
muke da kembali bersinarrrrrrrrrrrrrr..
lau x kepoh jek.haha

skang bawu aku memahami perasaan owg yg berkulit cm coklat caldbury nih..
ngeee~
siyes weh,nk kai bedak pon gegel2 tangan cm ade parkinson..
fuhh ya tuhan mmg besar dugaan yg ko turunkan kepadaku ini..
hehe (ayt lebey)

pasni leh ah kua jenjlan sprti dulu kalee..
shopping yukk my abg n akak ipo lerb2..
(tau at mak aku nih mmg kne nih,ritu ea da pesan jgn shopping cmpan wet)
haha

mood:senang atiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sebab??muke da bercahayeeeeeee.haha (pasan)..:)




No comments:

Post a Comment