Wednesday 13 April 2011

stim smp berair idong..

haaaaa,,
2 pkir xelokk la tuhhh..
dadah??
wehhhhh bukannnnnnnn..
muke bahek cmni dikate mentekedarah dadah..
weh tgok badan ah..
haha
ingt sehman jek ketagih??
aku pon laaaa...haha

aku da makin jatuh ati ngan bnde alah nih..


bukan ngan kacang rebus tuh tau,,
kacang rebus tuh standart2 mak aku jek tuh,,
haha
nih ayt mak aku lau singgah perhentian..
(linda,kang beli kacang rebus,lau xde jgn nek kete)
perghhhh kejam.bhaha

aku suke makan pau goreng tuh..
tuh yg bulat2,gebu2 tuhh..haha
siyess sedap weyhh..
lua ea garing,rangupp..
dalam ea lembutttt,,perghhhh
slurppp meleleh ayaq lior da nih.haha
pau goreng nih cicah ngan kari..

at jb nih bnde nih ade at restoren singgah selalu jek..:)
mmg terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wok..:)
kowang usya2 ah at tempat kowang..
kompem pasni kowang lak yg ketagih tahap nk ggit tinge sendrik..haha

No comments:

Post a Comment