Saturday 25 June 2011

masakan ank DARA

arghhh kenyang.haha
(ari2 upate blog 2 jek perkataan awal tertera)

arini aku ngan dax bilik kumpul duit g beli barang dapo kat kedai.
beshh hehe
kol 1 redah panas,petir,kilat memancar2 (uik nipu) ahaha
aku redah panas jek tp.
siyes aku da itam duk cni.

smp2 jek kedai bende first yg kitorang nmpak botol kicap.
haha bende utama yg kitorang nk beli..:p

kitorang beli kicap,jintan kasar,ikan bilis,tepung gandum,perasa cukup sedap,
bawang kecik,bawang besau,bawang putih,serai,timun
beli sayur kobis,sayor sawi putih,ikan merah ngan ikan kembung
n xlupe 1 tray telurrrrrrrrrr..haha :p

sume skali td 49..grrrrrrr haha
balik2 jek terus masak.
c wani siang ikan,dania siang bawang,c ina ganieh buat air..
aku??
aku dilantik menjadi CHEF yg terkemuka arini.haha
aku masak laaaa..:)

nih la hasilnyee
sayur sawi putih masak + ikan merah masak minyak,,:)
masakan from n9 (mber aku c wani ckp) 
haha

siap timun tuhh..:P


air pon air berwarna tau...
^_^

meh2 jemput mam..:)


xkira la ape rasenye tp masak sendiri makan kat rumah mmg tiada tandingannya
(ayt da muak makan tapau)
haha

besok cuti lagi so pagi nk wt cekodok bawang then da ptg2 cikit bwu masak nasik

ingt nk masak ikan masak kicap + sayo kobis
air oren
yeahhhhhhhhhh

>_<

No comments:

Post a Comment