Friday 24 June 2011

perut mengembang xtentu arah


heee~
kenyangnye perut ini,membaham ayam goreng enak sekalii..hik3
(ikot melody lagu bila beristeri dua)

fuhh siyes kenyang..pg td bangun2 suda mandi perut nih mnx diisi.
ape x nye tgh ari smlm jek jumpe nasik
mau xlapaooooo..

then da siap mandi g menghanjing kat wall ank ganieh ajak g makan.:p
siap2 sume mule la perjalanan dengan langkah yg lemah longlai
perut plak da nyanyi lagu awan yg terpilu da.haha

tp pape hal tuka duet syiling dulu,,hik3
10hengget aku dpt td,hehe

da senang ati bwu g makan.
aku amik ayam goreng,kuah daging kicap,sambal kentang ngan air nes o ais.
sume 6 hengget..
tp kedai tuh mmg sedapppp..grrr
da makan2 kenyang la pulakkk,,lepak dulu borak2 then balikkk
balik tuh singgah jap kedai apek tuoo tuh beli NIPS.
okey 2hengget lagi..da 8hengget aku belanje td..uwaaaa haha

mase nk balik umah singgah lagi kat tasik 
lepak lagi.(sennag ati jek) hehe
sempat plak menggedik2 snap pix ala2 seripah heini.haha


cantik kan????
lalalallalalalalala
hahaha pasan.  .>_<

nih pix gedik ank ganieh tuh
nama dia nurul ainina ghanieh binti ape tah..
tp aku slalu pangey dia ghanieh.haha
dax sarawak
ngan dia ah aku blaja bahasa sarawak.yg aku ingt smp skng ayt nih
*kamek mau kemeh* translate nye saya mahu kencing.hahaha
dgn dia ni la aku g memane..claz sesame,makan sesame sbb dia jek yg sme kuliah,same kos,sme section
kat umah pon jumpe ag...grrrrrrrr :p
                                                  so terpakse la ngadap muke dia 24 jam,haha

ok mahu tido kejap
bangun t nk siapkan asgment ustaz ngan f.o.edu plak.
isnin submit,,uwaaaaaaaaa
dadaaa mau tidoo..

zzzzZZZZZZZZzz 
0_o

psttttttttttt lolat miss u..

No comments:

Post a Comment